És el servei municipal que permet accedir a les nostres dades: fiscals, d'empadronament, de tramitació... També inclou altres serveis, com ara: el pagament de tributs municipals, la validació de documents electrònics o la signatura electrònica (portafirmes).
Consulta els serveis que ofereix La meva carpeta.
La ciutadania en general. I les empreses i les entitats, a través dels seus representants legals.
La meva carpeta fa servir un protocol segur de comunicació (https), de manera que les comunicacions viatgen xifrades entre l'emissor i el receptor.
Consulta els requisits tècnics i els sistemes d'identificació admesos.
Consulta com accedir a La meva carpeta.
Consulta l'ajuda del servei VÀLid on indica quins són els problemes més comuns i com resoldre'ls.
Pots consultar els rebuts i autoliquidacions que gestioni l'Ajuntament, des de La meva carpeta.
Consulta quins tributs estan delegats a l'ORGT.
Consulta la informació sobre pagament de rebuts.
Els rebuts que genera l'Ajuntament poden ser dels següents tipus: liquidacions, autoliquidacions, rebuts de padró i multes.
Els rebuts de padró es generen periòdicament, generalment una vegada a l'any.
L'Ajuntament genera liquidacions quan té informació per determinar el deute tributari i es realitzen fora d'un padró periòdic (alta o variació cadastral d'una finca, inspeccions, altes d'activitats econòmiques, etc.).
Les autoliquidacions es generen quan l'interessat comunica a l'Ajuntament les dades necessàries per liquidar el tribut (plusvàlues, llicències d'obres, etc.).
Les liquidacions i autoliquidacions poden fer referència a un o més exercicis.
Més informació a Sobre els tributs i els rebuts.
A l'apartat "Objectes tributaris" de La meva carpeta. Consulta el que cal saber sobre els objectes tributaris (quins gestiona l'Ajuntament, en quins terminis es poden domiciliar...).
Consulta les condicions al tràmit Fraccionament anual dels tributs.
Existeix una versió pública del calendari fiscal i una versió personalitzada, que només mostra els tributs que tenim: El meu calendari fiscal (cal identificar-se).
Accediu a Les meves dades d'empadronament. Si figureu al padró d'habitants, apareixeran les dades padronals i podrem fer clic al botó "Certificat d'empadronament".
La majoria dels documents emesos per l'Ajuntament, adreçats a la ciutadania inclouen un Codi Segur de Verificació (CSV). Aquest codi permet a una tercera persona (per exemple, una altra administració), a través de la pàgina de Validació, descarregar-se una còpia del document, per comparar-los i així verificar que ha estat generat per l'Ajuntament.
El servei de Portasignatures és un servei municipal adreçat a la ciutadania, que fa possible la signatura de documents de tràmits electrònics de manera remota.
Per tal de poder accedir a aquest servei, cal identificar-se mitjançant un certificat digital adreçat a la persona (física o jurídica) destinatària de la signatura. En cas de ser una persona jurídica, caldrà que el certificat sigui de representació d'aquesta.
Des del portasignatures, es poden veure els documents pendents de signar (o rebutjar), així com els signats o rebutjats anteriorment.
En cas d'accedir amb un certificat de representació, també apareixen els documents pendents de signar o rebutjar per a la persona jurídica a qui es representa.