Menú

FAQ notificació electrònica

  • Què és la Notificació electrònica?

    És un sistema que permet a la ciutadania, les empreses i les entitats rebre les notificacions oficials de les administracions públiques catalanes (i en aquest cas concret, de l'Ajuntament) per mitjans electrònics, amb totes les garanties legals. Més informació sobre la notificació electrònica.

  • Qui està obligat a ser notificat electrònicament per l'Ajuntament?

    Consulteu la pàgina Obligats legals.

  • Com em subscric/dono de baixa del servei?

    Pots gestionar la teva autorització mitjançant aquest tràmit. En donar-te d'alta, acceptes que l'Ajuntament et notifiqui electrònicament els tràmits i comunicats que tingui configurats amb aquest servei.

  • Com funciona la Notificació electrònica?

    La persona a qui es notifica rebrà un avís de notificació a través del correu electrònic o SMS al mòbil. Amb aquest avís podrà accedir ràpidament a les seves notificacions.

    El funcionament del servei de Notificació electrònica es troba regulat a l'Ordenança municipal d'Administració Electrònica (títol IV, capítol III).

  • Com puc consultar les meves notificacions?

    Accedint al servei e-NOTUM del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC).

  • Puc consultar les notificacions d'algú a qui represento?

    Sí, es pot accedir a eNotum amb un certificat electrònic de representació per tal de poder veure aquestes notificacions.

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord