El servei de Portasignatures és un servei municipal adreçat a la ciutadania, que fa possible la signatura de documents de tràmits electrònics de manera remota.
Podeu trobar més informació a la plana específica del Portasignatures.
Per tal de poder accedir a aquest servei, cal identificar-se mitjançant un certificat digital adreçat a la persona (física o jurídica) destinatària de la signatura. En cas de ser una persona jurídica, caldrà que el certificat sigui de representació d'aquesta.
No es pot accedir a aquest servei amb altres sistemes d'identificació, com l'idCAT Mòbil o el Cl@ve PIN.
Consulteu els requisits per fer servir el Portasignatures.
Consulteu què es pot fer al Portasignatures.
Cal que ens assegurem que tenim el certificat digital correctament instal·lat.
És possible que no tinguem instal·lat un programa per poder visualitzar documents pdf, com l'Adobe Reader.
Consulteu els requisits per fer servir el Portasignatures.
És necessari accedir amb un certificat de representació de l'empresa/entitat, cal comprovar que el certificat que hem fet servir per accedir al portasignatures ho és.