L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú us escolta. I ho fa per diferents canals de comunicació.
Com a norma general cal consultar el Catàleg de tràmits i gestions, on trobareu tota la informació dels tràmits que ofereix l'Ajuntament, com podeu accedir-hi i quina documentació necessiteu.
Al detall del tràmit, al Catàleg de tràmits i gestions trobareu l'enllaç al formulari específic per iniciar la tramitació.
Des de l'Administració Oberta podeu iniciar alguns tràmits (consulteu el Catàleg de tràmits i gestions, per a més informació), aconseguir justificants d'empadronament, accedir a la vostra informació tributària ...
Si voleu donar la vostra opinió sobre l'Ajuntament en general, podeu contestar l'enquesta Valora l'Ajuntament .
L'Ajuntament també és present a les xarxes socials. Tot i que no són canals adients per realitzar tràmits, els vostres comentaris són benvinguts.
A l' Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) podeu iniciar la majoria de tràmits i gestions de l'Ajuntament. També hi podeu trobar informació general de la ciutat.
Si ho preferiu, podeu consultar al Directori totes les oficines i serveis municipals .
Consulteu el correu electrònic de totes les regidories, les societats municipals o les oficines i serveis municipals (al detall de cada fitxa).
L'Ajuntament t'informa que el sistema establert per comunicar incidències, queixes i suggeriments per Internet es mitjançat aquest formulari web . Si us plau, no feu servir el correu electrònic per a aquest tipus de comunicacions.
Els telèfons d'informació municipal són el 010 (si es truca des de Vilanova) i el 93 814 39 00 (en qualsevol cas). Per a trucades als serveis i/o persones de l'Ajuntament, marqueu el 93 814 00 00 i a continuació l'extensió corresponent (consulteu l'extensió de les oficines i serveis municipals). En tots els casos, el preu de la trucada és el de la tarifa urbana general.
Podeu comunicar-vos també amb l'Ajuntament mitjançant correu postal a l'adreça:
Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8
08800 Vilanova i la Geltrú