Menú

Baixa del Registre Municipals d'Unions Civils

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

En el cas de finalització d'una Unió Civil, una de les persones integrants pot sol·licitar l'anul·lació de l'assentament que en el seu moment es va fer al Registre Municipal, presentant la seva documentació (DNI/NIE) original i en vigor.

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Per Internet (en línia i amb sistema Vàlid). Per identificar-se cal certificat digital o idCAT Mòbil. Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, i pot adjuntar altres documents que consideri.

Presencialment

A les oficines indicades

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l’adreça atencio@vilanova.cat

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Procediment

Cal presentar la sol·licitud presencialment o en línia (amb certificat digital)

Qui el pot demanar?

- Qualsevol persona que integri una Unió Civil, registrada en aquest Ajuntament, i que vulgui procedir a donar-la de baixa.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració