Sol·licitud del permís per poder fer obres, com ara canalitzacions, conexió de serveis o avaries urgents d'instal·lacions de gas, electricitat, telecomunicacions, clavegueram ... que afecten la via pública
Preu: Veure Ordenança Fiscal 26
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
Presencialment | A les oficines indicades |
Cal emplenar l'imprès de sol·licitud que s'hi relaciona, adjuntant la documentació que s'especifica en l'apartat "Documentació necessària". Posteriorment serà necessari que la documentació sigui comprovada pels serveis tècnics municipals i la resolució del regidor.
Per als casos que es tingui previst realitzar una ocupació total o parcial de la via pública amb vehicles (tall de carrer o reserva d'estacionament), cal:
1) Marcar la corresponent casella de la sol·licitud actual.
2) Un cop concedida la llicència, comunicar amb un mínim de 72 hores d'antelació el dia i l'hora concrets en què es realitzarà l'esmentada ocupació.
La persona i/o empresa interessada
1 mes
D’acord amb el que estableix l’ article 50.1.a ) de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de les administracions públiques de Catalunya, i els articles 42.4 i 43.2 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es fa saber que el termini per resoldre i notificar és de 3 mesos a partir del dia de la sol·licitud, i una vegada transcorreguts els terminis aban esmentat, el silenci serà negatiu.
Negatiu