Menú

Aportacions de la ciutadania en els reglaments i normes municipals

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

A través d’aquest tràmit, la ciutadania pot fer aportacions a les normes i reglaments municipals prèviament a la seva aprovació inicial, en compliment d’allò que disposa l’article 133. Participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració de normes amb rang de llei i reglaments de la nova Llei 39/2015 de procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. 

Més informació sobre els mecanismes de consulta, audiència i informació públiques en AQUEST ENLLAÇ  

Actualment, es poden fer aportacions al Reglament de funcionament de la Taula Local d'Habitatge (Del 15 de novembre al 14 de desembre) 

Període de tramitació

En funció de cada reglament

Termini de sol·licitud

Inici: 15/11/2021 8:00 h     Fi: 14/12/2021 23:59 h

Com es pot tramitar:
En línia, a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital

Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

A determinar en cada cas amb serveis jurídics

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Participació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració