Menú

Aportació de documentació per l'Oficina Local d'Habitatge.

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Aportar documentació requerida per l'Oficina Local d'Habitatge per via telemàtica o bé a través del registre general de l'Ajuntament (OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA).

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Des d'aquí podeu presentar en línia l'imprès de sol·licitud d'aquest tràmit i tota la documentació que correspongui. Per fer-ho heu de tenir certificat digital o idCAT Mòbil.  Si no el teniu, podeu obtenir-lo aquí.

Presencialment

Totes les tramitacions del servei d'Habitatge es faran preferentment de forma telemàtica. En cas que no us sigui possible fer-ho d'aquesta manera, cal que demaneu cita concertada trucant al 93.814.00 00

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Procediment

Cal presentar el model de sol·licitud específic i la documentació que li hagi estat requerida.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

1 dia

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Habitatge
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració