Menú

Aportació documentació Entitats Col·laboradores Programa d'activitats extraescolars curs 2021-2022 - INICI ACTIVITAT -

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Tràmit d'aportació de documentació de les entitats col·laboradores dins el Programa de subvencions per a infants i adolescents amb diversitat funcional per a la seva inclusió en activitats extraescolars curs 2021-2022.

Període de tramitació

Del 17 de febrer al 4 de març de 2022

Termini de sol·licitud

Inici: 17/02/2022 0:01 h     Fi: 04/03/2022 23:59 h

Com es pot tramitar:  Fora de termini
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Requeriments

Haver presentat la sol·licitud per a ser entitat col·laboradora en el termini establert i amb la documentació requerida a les Bases i tenir infants participants que han rebut subvenció dins aquest Programa.

 

Qui el pot demanar?

- Les entitats col·laboradores del Programa de subvencions per a infants i adolescents amb diversitat funcional per a la seva inclusió en activitats extraescolars curs 2021-2022.
- El/la president/a de l'entitat organitzadora de les activitats.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Documentació necessària

1. Formulari aportació documentació (veure espai documentació d'aquest tràmit)

2. Còpia dels contractes laborals i/o de voluntariat, així com la RNT  del monitoratge de suport.

 

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Infància
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració