Menú

Aportació documentació Entitats Col·laboradores - INICI ACTIVITAT -

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Tràmit per entitats col·laboradores amb Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

Les entitats sense ànim de lucre col·laboradores han de presentar la documentació d'inici d'activitat (mitjançant carpeta ciutadana) 

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital i signatura electrònica.

Requeriments

Haver presentat sol·licitud per a ser entitat col·laboradora en termini, haver presentat les fitxes descricptives de les activitats i haver presentat declaració responsable sobre compliment lleis protecció jurídica del menor.

 

Qui el pot demanar?

- Les entitats sense ànim de lucre col·laboradores que hagin presentat la sol·licitud de col·laboració durant el període estipulat
- El/la president/a de l'entitat organitzadora de les activitats.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Documentació necessària

1. Còpia Assegurança d'accidents personals

2. Còpia Assegurança de Responsabilitat Civil de l'activitat

3. Un cop estigui contractat el personal, còpia dels contractes laborals i/o de voluntariat, així com la RNT  tant dels monitors/es, dels coordinadors/es i directors/es.

4. Model de Declaració responsable sobre compliment de les Lleis de protecció jurídica del Menor

 

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Infància
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració