Menú

Sol·licitud del justificant o certificat històric d'empadronament al municipi

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Document que reflecteix els periodes d'empadronament al municipi i els canvis de domicili

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment

A les oficines indicades

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l’adreça atencio@vilanova.cat

 

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Requeriments

Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació corresponent (DNI/NIE)

Si la persona interessada no pot personar-se a l'OAC caldrà presentar l'imprès d'autorització degudament emplenat i amb la documentació requerida, original i en vigor

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Al moment

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració