Menú

Projectes d'urbanització

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Tramitació de l'expedient del projecte fins a la seva aprovació. Informació oberta sobre l'expedient durant el període d'informació pública

Preu: Ordenança Fiscal núm. 10

Període de tramitació

La tramitació es troba regulada a l'article 119 del Text refós de la Llei d'Urbanisme

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada amb Vàlid. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil i signatura electrònica. Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, i adjuntar si s'escau la documentació requerida.

Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a urbanismeiobres@vilanova.cat adjuntant la documentació

 

Observacions

  • En relació amb la informació del document, l'interessat/ada pot ser derivat/ada per a una consulta tècnica a la persona idònia.
  • Les despeses de publicació aniran a càrrec de l'interessat.
  • Altra documentació que exigeixi la legislació vigent.

Qui el pot demanar?

Qualsevol ciutadà/ana

Temps mitjà de resolució

No hi ha termini legalment establert, en tant que depén del resultat de l'exposició pública i de les possibles modificacions del document

Documentació necessària

  • 1 exemplar en suport paper
  • Suport electrònic, segons criteris de la Generalitat de Catalunya, juntament amb la instància.
  • Altra documentació que exigeixi la legislació vigent.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Llicències, permisos i autoritzacions
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració