Menú

Portasignatures

El servei de Portasignatures és un servei municipal adreçat a la ciutadania, que fa possible la signatura de documents de tràmits electrònics de manera remota.

Per tal de poder accedir a aquest servei, cal identificar-se mitjançant un certificat digital adreçat a la persona (física o jurídica) destinatària de la signatura. En cas de ser una persona jurídica, caldrà que el certificat sigui de representació d'aquesta.

Des del portasignatures, es poden veure els documents pendents de signar (o rebutjar), així com els signats o rebutjats anteriorment.

En cas d'accedir amb un certificat de representació, també apareixen els documents pendents de signar o rebutjar per a la persona jurídica a qui es representa.

Requeriments

Per tal de poder accedir correctament a aquest servei, caldrà que el sistema des del qual se signa compleixi els requeriments següents:

  • Tenir una configuració amb els requeriments mínims indicats en aquesta pàgina
  • Tenir instal·lat el programa Autofirma, disponible aquí.
  • Deshabilitar la casella "Aceptar sólo conexiones con sitios seguros" de la configuració general d'Autofirma.

A més, l'accés s'ha de realitzar mitjançant un certificat digital que identifiqui la persona a qui s'ha dirigit la signatura del document.

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord