El Registre general de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú és l'instrument que ha establert l'Administració per controlar el flux de comunicació entre l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la ciutadania o altres organitzacions i que dona fe de si s'ha produït o no aquesta comunicació.
La seva finalitat és preservar els drets dels ciutadans i els de la mateixa Administració.
El Registre general és un registre electrònic, però s'hi pot fer ús de manera telemàtica i presencial.
El Registre telemàtic està integrat en La meva carpeta.
Funciona tots els dies de l'any, durant les 24 hores del dia. A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considerarà efectuada el primer dia hàbil següent. La data i hora per la qual es regeix aquest registre, és l'establerta per la Seu electrònica.
Registra les sol·licituds, els escrits o les comunicacions relatives a tràmits o procediments telemàtics existents en l'apartat de Tràmits i els que es creïn en el futur, sempre que les normes d'aquests procediments així ho indiquin.
Un cop la instància s'ha enviat, el registre emetrà automàticament un justificant de la recepció, que deixarà constància del seu número d'assentament.
Quan per raons tècniques, es pugui preveure que el registre no podrà estar operatiu, s'avisarà els usuaris des de la Seu electrònica amb la màxima antelació possible i mentre duri aquesta situació.
Funciona tots els dies de l'any que siguin hàbils a la ciutat de Vilanova i la Geltrú.
Consulta el tràmit Model general de sol·licitud i la resta de tràmits al Catàleg de tràmits.
Un cop emplenada la sol·licitud corresponent imprimiu-la, signeu-la i lliureu-la presencialment a l'oficina de l'OAC de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. Vegeu horaris.