Menú

Registre electrònic

Registre general de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

El Registre General, és l'instrument que ha establert l'Administració per controlar el flux de comunicació entre l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la ciutadania o altres organitzacions i que dóna fe de si s'ha produït o no aquesta comunicació. La seva finalitat és preservar els drets dels ciutadans i els de la mateixa Administració.

 

Canal telemàtic (via internet)

El Registre telemàtic està integrat en l'aplicació de Carpeta Ciutadana.

Funciona tots els dies de l'any, durant les 24 hores del dia. A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considerarà efectuada el primer dia hàbil següent. La data i hora per la qual es regeix aquest registre, és l'establerta per la Seu electrònica.

Registra les sol·licituds, els escrits o les comunicacions relatives a tràmits o procediments telemàtics existents en l'apartat de Tràmits i els que es creïn en el futur, sempre que les normes d'aquests procediments així ho indiquin.

 

Un cop la instància s'ha enviat, el registre emetrà automàticament un justificant de la recepció, que deixarà constància del seu número d'assentament.

Quan per raons tècniques, es pugui preveure que el registre no podrà estar operatiu, s'avisarà els usuaris des de la Seu electrònica amb la màxima antelació possible i mentre duri aquesta situació.

 

Canal presencial

Funciona tots els dies de l'any que siguin hàbils a la ciutat de Vilanova i la Geltrú.

Consulta el tràmit Model general de sol·licitud i la resta de tràmits al Catàleg de tràmits.

Un cop emplenada imprimiu-la, signeu-la i lliureu-la presencialment a l'oficina de l'OAC de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. Vegeu horaris.

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord