Sol·licitud o consulta dels deutes fiscals d'un contribuent
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudTot l'any
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia | Cal emplenar la sol.licitud genèrica en línia i adjuntar la documentació requerida
Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Presencialment | Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat |
El titular dels deutes o persona degudament autoritzada
Immediat excepte en els casos en què calgui consultar la base de dades de la Diputació de Barcelona
Dirigir-se al Servei Municipal de Recaptació.
Aquest tràmit també es pot fer per internet a través de l'Administració Oberta, que és la plataforma de tramitació en línia de l'Ajuntament. Per accedir-hi, cal tenir col.locat i configurat un certificat digital vàlid.
En els casos en què la persona sol·licitant sigui titular d'un immoble o vehicle, impostos gestionats des de la Diputació de Barcelona per conveni amb l'Ajuntament, caldrà fer la sol·licitud per escrit amb una instància genèrica (el mateix procediment serà necessari per tots aquells processos en executiva).
Si el tràmit el demana una persona autoritzada ha de presentar: - Autorització per escrit signada per l'autoritzant i l'autoritzat/ada. - Fotocòpia del DNI de l'autoritzant i de l'autoritzat/ada
DNI o autorització de representant