Menú

Consulta de deutes d'un contribuent o d'una finca

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud o consulta dels deutes fiscals d'un contribuent

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

Tot l'any

Com es pot tramitar:
En línia

Cal emplenar la sol.licitud genèrica en línia i adjuntar la documentació requerida

 

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat

Oficina de Recaptació
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (Ext. 2630)

Qui el pot demanar?

El titular dels deutes o persona degudament autoritzada

Temps mitjà de resolució

Immediat excepte en els casos en què calgui consultar la base de dades de la Diputació de Barcelona

Procediment

Dirigir-se al Servei Municipal de Recaptació. 
Aquest tràmit també es pot fer per internet a través de l'Administració Oberta, que és la plataforma de tramitació en línia de l'Ajuntament. Per accedir-hi, cal tenir col.locat i configurat un certificat digital vàlid.
En els casos en què la persona sol·licitant sigui titular d'un immoble o vehicle, impostos gestionats des de la Diputació de Barcelona per conveni amb l'Ajuntament, caldrà fer la sol·licitud per escrit amb una instància genèrica (el mateix procediment serà necessari per tots aquells processos en executiva).

Observacions

Si el tràmit el demana una persona autoritzada ha de presentar: - Autorització per escrit signada per l'autoritzant i l'autoritzat/ada. - Fotocòpia del DNI de l'autoritzant i de l'autoritzat/ada

Documentació necessària

DNI o autorització de representant

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració