Menú

Obres. Pròrroga de Llicència Urbanística

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT

Sol·licitud de pròrroga de la llicència urbanística que es troba a punt de caducar.

Abans de fer la sol·licitud es convenient consultar als serveis administratius de Llicències Urbanístiques aquesta tramitació.  

Cal sol·licitar la pròrroga amb un mes d'antel·lació al de la caducitat de la llicència. El termini de la pròrroga serà de 6 mesos.  Només es pot tramitar una pròrroga de llicència.

Preu: Veure Ordenances Fiscals núm 10

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Consultar apartat Procediment

Presencialment

Els obligats legals han de fer el tràmit de forma telemàtica. Consulteu els obligats legals aquí: Obligats legals 

Si no sou obligat legal, la tramitació serà preferenment telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Procediment. Tot i això, si no us es possible fer el tràmit telemàtic, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 2150 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a llicencies@vilanova.cat

 

 

Oficina de Llicències urbanístiques
Plaça de la Vila, 8 1r
Tel.: 938140000 (Ext. 2150)

Procediment

  1. Enviar correu electrònic a llicencies@vilanova.cat, amb la sol·licitud de pròrroga de la Llicència Urbanística i resta de documentació.
  2. Abonar l'autoliquidació que els serveis administratius de Llicències us enviaran per correu electrònic.
  3. Accedir al registre telemàtic a través del boto tramitar en línia, on caldrà penjar tota la documentació requerida, inclòs el justificant de pagament de l'autoliquidació.
  4. Cada document annexat podrà tenir una mida màxima de 12 Mb (consultar en el cas de documents de més grandària).
  5. Els documents poden ser en aquests formats: pdf, jpg, jpeg, gif, png. No s'admeten formats comprimits.
  6. Els obligats legals i les persones físiques que ho desitgin, hauran d'incloure, en el moment de fer el registre d'entrada telemàtic, el correu electrònic de notificació, així com complimentar el consentiment per a notificacions electròniques.
  7. La sol·licitud serà analitzada pels Serveis Tècnics Municipals que han d'emetre el corresponent informe.
  8. Si cal aportar nova documentació o fer alguna esmena en la documentació aportada, s'enviarà el requeriment al sol·licitant o al seu representant.
  9. D'acord amb els informes tècnic i jurídic, la sol·licitud es resoldrà (favorable, desfavorable, en suspens, ...), i es notificarà al sol·licitant o el seu representant.
  10. La pròrroga s'atorga per un termini de 6 mesos.

Qui el pot demanar?

- El/La titular de la llicència atorgada
- El/la seva representant

Temps mitjà de resolució

1 mes

Documentació necessària

  1. Sol·licitud de la pròrroga de la llicència
  2. DNI/NIF del titular de la llicència
  3. Document de la direcció facultativa de l'estat actual de l'obra i conforme continua assumint les obres 
  4. Autoliquidació i justificant de pagament
  5. Fotocòpia de la llicència d'obres

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Espai públic
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració