Menú

Obres. Pròrroga de Llicència Urbanística

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT

Sol·licitud de pròrroga de la llicència urbanística que es troba a punt de caducar.

Abans de fer la sol·licitud consulteu als serveis administratius de Llicències Urbanístiques aquesta tramitació.  

Cal sol·licitar la pròrroga amb un mes d'antel·lació al de la caducitat de la llicència. El termini de la pròrroga serà de 6 mesos.  Només es pot tramitar una pròrroga de llicència.

Preu: Veure Ordenances Fiscals núm 10

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia a STA

Consultar apartat Procediment

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Els obligats legals han de fer el tràmit de forma telemàtica. Consulteu els obligats legals aquí: Obligats legals 

Si no sou obligat legal, la tramitació serà preferenment telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Procediment. Tot i això, si no us es possible fer el tràmit telemàtic, es pot demanar Cita Concertada per a fer el tràmit de manera presencial.  Per a demanar la cita cal trucar al 938140000 extensió 2150 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores o bé enviar un correu electrònic a llicencies@vilanova.cat indicant la informació següent: nom i cognoms, DNI, telèfon mòbil, descripció i adreça de les obres

 

 

Oficina de Llicències urbanístiques
Plaça de la Vila, 8 1r
Tel.: 938140000 (Ext. 2150)

Qui el pot demanar?

- El/La titular de la llicència atorgada
- El/la seva representant

Temps mitjà de resolució

1 mes

Procediment

  1. Omplir i signar el formulari de Pròrroga (veure impresos del tràmit”).  Cal incloure les dades personals, dades de l’expedient de la llicència que cal prorrogar.
  2. Fer el Registre d’Entrada telemàtic mitjançant el botó Tramitar. Cal identificar-se amb signatura electrònica o amb IdCAT Mòbil.  Cal adjuntar el formulari de sol·licitud així com la resta de documentació requerida (veure “documentació necessària).
  3. Els documents poden ser en format pdf, jpg, jpeg, gif o png.  No s’admeten formats comprimits. No fragmenteu una unitat documental. 
  4. Cada document annexat pot tenir una mida màxima de 12 Mb. En el cas de documents de mida superior, caldrà presentar el document a través del serveiSTATransfer i afegir el justificant de la transferència al registre d'entrada telemàtic
  5. Els obligats legals i les persones físiques que ho desitgin, hauran de complimentar el consentiment de notificacions electròniques, on ha de figurar el correu electrònic de notificació.
  6. Un cop fet el registre d’entrada, en pocs dies, heu de rebre l’autoliquidació, la qual caldrà abonar segons les formes de pagament previstes. No es concedirà la pròrroga si no s’ha abonat prèviament l’autoliquidació.  Cal presentar el justificant d’abonament per registre a: https://seuelectronica.vilanova.cat/tramits/detall?id=17682  
  7. La resolució que correspongui es notificarà al sol·licitant o el seu representant.
  8. La pròrroga s'atorga per un termini de 6 mesos.

Documentació necessària

  1. Sol·licitud de la pròrroga de la llicència
  2. DNI/NIF del titular de la llicència
  3. Document de la direcció facultativa de l'estat actual de l'obra i conforme continua assumint les obres 
  4. Autoliquidació i justificant de pagament
  5. Fotocòpia de la llicència d'obres

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Espai públic
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració