TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT
Sol·licitud de llicència per efectuar qualsevol moviment de terres que representi una alteració substancial de la topografia existent
Preu: Veure Ordenances Fiscals 5 i 10
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada |
Per a poder fer el tràmit telemàtic cal que abans, els serveis administratius de Llicències, us calculin la carta de pagament. Per a fer el càlcul cal enviar l'imprés de Sol·licitud de Llicència Urbanística omplert i el projecte de les obres al correu electrònic llicencies@vilanova.cat Els serveis administratius de Llicències us enviaran al vostre correu electrònic la carta de pagament, que caldrà abonar abans de fer el tràmit telemàtic. Un cop abonada, cal accedir al registre telemàtic a través del botó que figura a sota, i que és específic per a aquesta tramitació, adjuntant l'imprés de Sol·licitud de Llicència Urbanística, el justificant de pagament i la resta de documentació requerida. Cada document annexat podrà tenir una mida màxima de 100 Mb. Els documents poden ser en aquests formats:
Tot i el tràmit telemàtic per a poder avaluar el projecte en determinats casos es podrà requerir una còpia en paper. Si tens problemes per tramitar, consulta la guia per resoldre els problemes més freqüents al Servei de Tramitació Avançada.
|
Presencialment |
IMPORTANT: La tramitació de qualsevol Llicència o Comunicació Prèvia d'obres es farà preferenment de forma telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Servei de Tramitació Avançada. Només en el cas que no us sigui possible fer-ho d'aquesta manera, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 2130 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça llicencies@vilanova.cat |
D’acord amb l'article 24 de l'Ordenança reguladora de soroll i vibracions, l'horari de treball estarà comprès entre les 8 i les 20 h. dels dies laborables.
Quan les obres comportin una ocupació o afectació de la via pública, caldrà tramitar la corresponent autorització al departament de Serveis Viaris
EL REIAL DECRET 463/2020 DE 14 DE MARÇ, DE DECLARACIÓ DE L’ESTAT D’ALARMA, PREVEU LA SUSPENSIÓ I INTERRUPCIÓ DELS TERMINIS DE TRAMITACIÓ DE LES SOL·LICITUDS QUE ES FACIN A LES ENTITATS DEL SECTOR PÚBLIC. TAMBÉ SUSPÈN ELS TERMINIS PER A DUR A TERME LES OBRES, ESTABLERTS A LES HABILITACIONS MUNICIPALS (LLICÈNCIES I COMUNICACIONS PRÈVIES), FINS QUE PERDI VIGÈNCIA AQUEST REIAL DECRET I LES SEVES PRÒRROGUES.
Qualsevol persona interessada
1 mes