Menú

Obres. Parcel·lació / Divisió Horitzontal. Llicència

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT

Sol·licitud per a parcel·lar, segregar o agregar finques. Divisió horitzontal d'edificis

Preu: Veure ordenances fiscals 5 i 10

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Per a poder fer el tràmit telemàtic cal que abans, els serveis administratius de Llicències, us calculin la carta de pagament.   Per a fer el càlcul cal enviar l'imprés de Sol·licitud de Llicència Urbanística omplert i el projecte al correu electrònic llicencies@vilanova.cat

Els serveis administratius de Llicències us enviaran al vostre correu electrònic la carta de pagament, que caldrà abonar abans de fer el tràmit telemàtic.

Un cop abonada, cal accedir al registre telemàtic a través de l'enllaç que figura a sota, i que és específic per a aquesta tramitació, adjuntant l'imprés Sol·licitud de Llicència Urbanística omplert, el justificant del pagament i la resta de documentació requerida atenent el tipus d'obra que es sol·liciti.

Cada document annexat podrà tenir una mida màxima de 100 Mb. Els documents poden ser en aquests formats:

  • Plànol: bmp,jpg,pdf,png,tif,xml,dwg
  • Projecte :bmp,jpg,pdf,png,tif,xml
  • Altra documentació: xls,xlsx,gif,jpeg,jpg,pdf,docx,doc

Tot i el tràmit telemàtic per a poder avaluar el projecte en determinats casos es podrà requerir una còpia en paper.

Presencialment

IMPORTANT:

La tramitació de qualsevol Llicència o Comunicació Prèvia d'obres es farà preferenment de forma telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Servei de Tramitació Avançada.

Només en el cas que no us sigui possible fer-ho d'aquesta manera, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 2130 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça llicencies@vilanova.cat

Oficina de Llicències urbanístiques
Plaça de la Vila, 8 1r
Tel.: 938140000 (Ext. 2130)

Procediment

  1. Abonar la carta de pagament que us haurà facilitat el Servei de Llicències 
  2. Presentar, preferentment de forma telemàtica, l'imprés de Sol·licitud de Llicència Urbanística signada, a més de la resta de documentació requerida.
  3. La sol·licitud i el projecte seran analitzats pels Serveis Tècnics Municipals que han d'emetre el corresponent informe.
  4. Si cal aportar nova documentació o fer alguna esmena en la documentació aportada, s'enviarà el requeriment al sol·licitant o al seu representant.
  5. D'acord amb els informes tècnic i jurídic, la Junta de Govern Local prendrà la resolució que correspongui (favorable, desfavorable, en suspens, ...), la qual es notificarà al sol·licitant o el seu representant.
  6. Un cop concedida la llicència hi ha un termini de 6 mesos per a iniciar les obres i 18 mesos per a finalitzar-les des del seu inici.

Observacions

IMPORTANT

EL REIAL DECRET 463/2020 DE 14 DE MARÇ, DE DECLARACIÓ DE L’ESTAT D’ALARMA, PREVEU LA SUSPENSIÓ I INTERRUPCIÓ DELS TERMINIS DE TRAMITACIÓ DE LES SOL·LICITUDS  QUE ES FACIN A LES ENTITATS DEL SECTOR PÚBLIC.  TAMBÉ SUSPÈN ELS TERMINIS PER A DUR A TERME LES OBRES, ESTABLERTS A LES HABILITACIONS MUNICIPALS (LLICÈNCIES I COMUNICACIONS PRÈVIES), FINS QUE PERDI VIGÈNCIA AQUEST REIAL DECRET I LES SEVES PRÒRROGUES.

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona interessada

Temps mitjà de resolució

1 mes

Documentació necessària

  1. Full de sol·licitud
  2. DNI de la persona física o del NIF de la persona jurídica que sol·licita la llicència
  3. Document signat pel titular de la llicència on autoritzi al seu representant per a la tramitació de la llicència.
  4. Referència cadastral de la finca (Rebut de l'IBI)
  5. Autoliquidació i justificant de pagament
  6. Projecte de parcel·lació o divisió horitzontal fet per tècnic competent, signat per la propietat i visat pel col·legi professional corresponent.
  7. Per a parcel·lacions, segregacions o agregacions de finques, còpia del projecte en suport digital i format DWG, insertat en la base cartogràfica municipal (coordenades UTM) 
  8. Escriptura de propietat de les finques objecte de modificació
     

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Espai públic, Llicències, permisos i autoritzacions
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració