TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT
Comunicació de primera ocupació de qualsevol edifici de nova construcció, d'una gran rehabilitació o un canvi d'ús de local a habitatge
Si durant el transcurs de l'obra s'han fet modificacions respecte del projecte original, no es pot presentar la Comunicació de Primera Ocupació fins haver tramitat i obtingut abans la llicència de legalització d'aquestes modificacions.
Preu: Veure ordenances fiscals 10
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada |
Per a poder fer el tràmit telemàtic cal que abans, els serveis administratius de Llicències, us calculin la carta de pagament. Per a fer el càlcul cal enviar l'imprés Sol·licitud de Primera Ocupació omplert i el certificat final d'obra al correu electrònic llicencies@vilanova.cat Els serveis administratius de Llicències us enviaran al vostre correu electrònic la carta de pagament, que caldrà abonar abans de fer el tràmit telemàtic. Un cop abonada, cal accedir al registre telemàtic a través del botó que figura a sota, i que és específic per a aquesta tramitació, adjuntant l'imprés Sol·licitud de Primera Ocupació omplert, el certificat final d'obra, el justificant del pagament i la resta de documentació requerida en aquest tràmit. Cada document annexat podrà tenir una mida màxima de 100 Mb. Els documents poden ser en aquests formats:
Si tens problemes per tramitar, consulta la guia per resoldre els problemes més freqüents al Servei de Tramitació Avançada.
|
Presencialment |
IMPORTANT: La tramitació de qualsevol Llicència o Comunicació Prèvia d'obres es farà preferenment de forma telemàtica, seguint les instruccions que figuren a l'apartat Servei de Tramitació Avançada. Només en el cas que no us sigui possible fer-ho d'aquesta manera, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 2130 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça llicencies@vilanova.cat |
IMPORTANT
EL REIAL DECRET 463/2020 DE 14 DE MARÇ, DE DECLARACIÓ DE L’ESTAT D’ALARMA, PREVEU LA SUSPENSIÓ I INTERRUPCIÓ DELS TERMINIS DE TRAMITACIÓ DE LES SOL·LICITUDS QUE ES FACIN A LES ENTITATS DEL SECTOR PÚBLIC. TAMBÉ SUSPÈN ELS TERMINIS PER A DUR A TERME LES OBRES, ESTABLERTS A LES HABILITACIONS MUNICIPALS (LLICÈNCIES I COMUNICACIONS PRÈVIES), FINS QUE PERDI VIGÈNCIA AQUEST REIAL DECRET I LES SEVES PRÒRROGUES.
Qualsevol persona interessada
1 mes
En el cas en que ha estat preceptiva la instal·lació d'energies alternatives (entrada en vigor de l'ordenança 15/9/2005):