Menú

Sol·licitud de certificat d'acords i resolucions presos pels òrgans de la corporació

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

El certificat és el document que acredita la presa d'acords i resolucions per part dels òrgans de l'Ajuntament

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia

Procediment

Confecció del certificat per part del departament del qual depèn l'òrgan que ha pres l'acord. Posterior signatura per part del secretari amb el vistiplau del president o regidor delegat

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona que pugui acreditar un interès legítim

Temps mitjà de resolució

1 setmana

Documentació necessària

Instància que acredita l'interès i la legitimació

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

L'Ajuntament
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració