Menú

Certificat de canvi de nom i/o numeració d'un carrer

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitar certificats relatius a la verificació o modificació de nomenclàtor i número de policia de les finques (nom de carrer, toponimia del terme municipal, etc.)

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Tramitable per via telemàtica

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada amb Vàlid. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil i signatura electrònica. Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, i adjuntar si s'escau la documentació requerida.

Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a urbanismeiobres@vilanova.cat adjuntant la documentació

 

Procediment

Presentar la sol·licitud on line o presencialment a una de les oficines indicades. El Servei responsable contactarà amb vosaltres per lliurar-vos el certificat.

Per Internet (en línia i amb certificat digital o idCAT Mòbil) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica

Observacions

Per a consultes cal adreçar-se al Servei de Delineació

Qui el pot demanar?

Qualsevol ciutadà/ana

Temps mitjà de resolució

1 mes

Documentació necessària

- Model de sol·licitud (imprès específic).

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Espai públic
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració