Menú

Denúncies ocasionades pel funcionament de les activitats

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Presentació de denúncies i/o al.legacions provocades pel funcionament d'una activitat o per la seva instal.lació (sorolls, olors, extraccions de fums, etc.)

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (requereix CIP o certificat digital)

Mitjançant el formulari específic de Carpeta Ciutadana.

Cal disposar de Certificat digital o CIP

Procediment

Emplenar i presentar la denúncia i/o al·legació a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o mitjançant la Carpeta Ciutadana, juntament amb la documentació o fotografies relatives a la denúncia . Una vegada feta la valoració de la denúncia i/o al·legació per un tècnic municipal, s'iniciarà la tramitació de l'expedient.

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona

Temps mitjà de resolució

L'establert en el procediment

Documentació necessària

- Instància amb la documentació relativa a la denúncia (fotografies, etc.)

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Comerç
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració