Menú

Sol·licitud de certificat sobre les característiques dels immobles

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitar un certificat de les dades cadastrals d'una finca

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina de Gestió Tributària
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (requereix CIP o certificat digital)

Mitjançant el formulari específic de Carpeta Ciutadana

 

Cal disposar de Certificat digital o CIP

Procediment

Presentar sol·licitud a l'Oficina de Gestió Tributària.
Aquest tràmit també es pot fer per internet a través de l'Administració Oberta, que és la plataforma en línia de l'Ajuntament. Per accedir-hi, cal tenir col.locat i configurat un certificat digital vàlid.

Observacions

Només es certifica sobre la informació següent: antiguitat de la finca, superfície construïda i nombre de plantes.
Altres dades s'han de demanar a la Direcció General del Cadastre de Barcelona. En aquest darrer cas, l'Ajuntament pot fer d'intermediari tramitant la sol·licitud, i l'interessat haurà d'anar a recollir el certificat a la Direcció General del Cadastre abonant unes taxes
També es pot sol.licitar a través d'internet  a l'adreça https://ovc.catastro.meh.es/ 
i als punts d'informació cadastral, en aquests casos el tràmit és gratuït.

Qui el pot demanar?

La persona interessada

Temps mitjà de resolució

3 dies

Impostos i taxes relacionats

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració