Menú

Comunicació d'alteració de la titularitat de finques

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Comunicació d'alteració de titularitat de finques que s'han transmés per cancel.lacions d'usdefruit, sentències judicials, de finques rústiques o qualsevol altre tipus d'acte que no estigui subjecte.

Període de tramitació

A partir del moment en què es produeix el canvi de titularitat

Termini de la sol·licitud

30 dies hàbils següents a la data de transmissió (compra-venda), sis mesos en el cas d'herència

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada amb Vàlid. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil i signatura electrònica.

Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a gestiotributaria@vilanova.cat adjuntant la documentació acreditativa del canvi de titularitat de la finca o finques.

 
Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2610) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça gestiotributaria@vilanova.cat

Oficina de Gestió Tributària
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000

Procediment

Dirigir-se a l'Oficina de Gestió Tributària

Qui el pot demanar?

La persona que adquireix o la transmisora de l'immoble

Temps mitjà de resolució

Immediat

Documentació necessària

- Autoliquidació de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys urbans (transmissor en compra-vendes i similars i adquirent en herències i similars).
- Document acreditatiu de la transmissió de la finca

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració