Menú

Comunicació d'alteració de la titularitat de finques

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Comunicació d'alteració de titularitat de finques que s'han transmés per cancel.lacions d'usdefruit, sentències judicials, de finques rústiques o qualsevol altre tipus d'acte que no estigui subjecte.

Donat que aquests actes no estan subjectes no podem emetre cap liquidació. Si feu la tramitació online, una vegada finalitzeu el tràmit, obtindreu el vostre justificant.

Període de tramitació

A partir del moment en què es produeix el canvi de titularitat

Termini de la sol·licitud

30 dies hàbils següents a la data de transmissió (compra-venda), sis mesos en el cas d'herència

Com es pot tramitar:
En línia a STA

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2610) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça gestiotributaria@vilanova.cat

Oficina de Gestió Tributària
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (extensió 2610)
Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a gestiotributaria@vilanova.cat adjuntant la documentació acreditativa del canvi de titularitat de la finca o finques.

 

Qui el pot demanar?

La persona que adquireix o la transmisora de l'immoble

Temps mitjà de resolució

Immediat

Procediment

Dirigir-se a l'Oficina de Gestió Tributària

Documentació necessària

- Autoliquidació de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys urbans (transmissor en compra-vendes i similars i adquirent en herències i similars).
- Document acreditatiu de la transmissió de la finca

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració