Menú

Celebració de casaments civils a l'Ajuntament

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Celebració de casaments civils a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

Preu: El preu serà el fixat a les ordenances fiscals corresponents a l’any de celebració del casament.

Període de tramitació

Tot l'any.

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia

S'han d'omplir les dades del formulari i afegir els documents requerits

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Cal omplir el document "Model general de sol·licitud" o el "Modelo general de solicitud" i portar-lo a:

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut

Qui el pot demanar?

Tots aquells ciutadans i ciutadanes que així ho desitgin, sense distinció de nacionalitat ni lloc de residència

Temps mitjà de resolució

Immediat, si es presenta tota la documentació.

Procediment

1. Sol·licitud d'informació

Contactar primerament amb el Gabinet d'Alcaldia i Protocol:

  • Telefònicament: trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensions 2528 i 2520).
  • Correu electrònic: enviant un correu electrònic a l’adreça: protocol@vilanova.cat.

 2.Tramitació: :

  • Presencialment: presentant sol·licitud i documentació necessària a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
  • Telemàticament: En línia amb identificació digital (VÀLID), al Servei de Tramitació Avançada.

3.Pagament de la taxa:

  • El pagament de la taxa no es porta a terme en el moment de presentar la sol·licitud.
  • El preu serà el fixat a les ordenances fiscals corresponents a l’any de celebració del casament.
  • La generació de la corresponent liquidació i el seu abonament, es requerirà a les persones interessades uns dies abans de la cerimònia.

 

Observacions

Recordeu que per fer la reserva del vostre casament és necessari portar la documentació enllestida del Registre Civil de Vilanova i la Geltrú. En el cas de residir fora del municipi, cal que es demani el trasllat de l'expedient al Registre Civil de la nostra localitat.

Documentació necessària

La documentació a presentar, tant si es tramita de forma presencial com telemàtica és la següent:

  • Certificat emès pel Registre Civil de la localitat on estiguin empadronats els contraents, autoritzant a la celebració del casament.
  • Documentació d'identitat vigent de totes les persones afectades pel tràmit, tant dels contraents com dels testimonis: DNI, Passaport o Targeta de Residència (original o fotocòpia). Els testimonis han de ser, com a única condició, majors d'edat i ser presents a la cerimònia. La  documentació dels testimonis pot presentar-se posteriorment. 

 

Més sobre el tràmit

Més informació ...

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Alcaldia i protocol
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració