Menú

Reclamacions en matèria de consum

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Els/les consumidors/es i usuaris/es tenen dret a presentar una reclamació davant un establiment comercial amb la pretensió d'obtenir la reparació d'un dany, el rescabalament de determinades quantitats, el compliment o resolució d'un contracte o l'anul.lació d'un deute.

Consulta: https://www.vilanova.cat/atencio_ciutadania/oficina_municipal_dinformacio_al_consumidor?rnd=75405203
 

Reclamació: Serveix per a reclamar aquells drets del consumidor/a que s’hagin pogut veure vulnerats o fer una reclamació a una empresa que està infringint la normativa vigent en materia de consum.

Normativa relacionada: http://consum.gencat.cat/ca/lagencia/centre-de-documentacio/normativa

Preu: Gratuït

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No ni'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Presencialment A les oficines indicades
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor - OMIC
Plaça de la Vila, 10
Tel.: 938935555

Requeriments

Cal que el tema plantejat estigui contemplat en la normativa sobre consum.

Procediment

Presencialment i telemàticament (en línia) 

Qui el pot demanar?

La persona interessada o afectada pel tràmit o un representant degudament autoritzat:
- Persones empadronades a Vilanova i la Geltrú



Temps mitjà de resolució

3 mesos

Documentació necessària

Documents que justifiquin la reclamació ( factures, pressupostos, contractes, opuscles publicitaris, etc)

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Comerç, Consumidors
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració