Menú

Reclamacions en matèria de consum

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Els/les consumidors/es i usuaris/es tenen dret a presentar una reclamació davant un establiment comercial amb la pretensió d'obtenir la reparació d'un dany, el rescabalament de determinades quantitats, el compliment o resolució d'un contracte o l'anul.lació d'un deute.
Reclamació: és posar en coneixement de l'OMIC la possible existència d'alguna irregularitat en matèria de consum, amb caràcter d'interès individual, en la qual el consumidor pot sol.licitar al reclamant la solució del litigi, el rescabalament pel dany o perjudici sofert.

Preu: Gratuït

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No ni'hi ha

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Presencialment A les oficines indicades
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor - OMIC
Carrer dels Escolapis, 1
Tel.: 938935555 / 938140000 (Ext. 3190)

Requeriments

Cal que el tema plantejat estigui contemplat en la normativa sobre consum.

Procediment

Per escrit, presentat a l'OMIC,per internet o per carpeta ciutadana dirigit a l'OMIC

Qui el pot demanar?

La persona interessada o afectada pel tràmit o un representant degudament autoritzat:
- Persones empadronades a Vilanova i la Geltrú
- Reclamacions contra establiments de la ciutat.


Temps mitjà de resolució

3 mesos

Documentació necessària

Documents que justifiquin la exposició( factures, pressupostos, contractes, opuscles publicitaris, etc)

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Comerç, Consumidors
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració