Menú

Sol·licitud genèrica (tràmits no especificats al Catàleg de Tràmits)

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

El Registre General és l'instrument que permet controlar el flux de comunicació entre l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la ciutadania o altres organitzacions i que dona fe de si s'ha produït o no aquesta comunicació. La seva finalitat és preservar els drets dels ciutadans i els de la mateixa Administració.

L'anotació al Registre de la nostra sol·licitud ens permet tenir constància de la seva recepció per part de l'Ajuntament i inicia el còmput dels terminis legals. Alguns dels tràmits que es poden realitzar amb l'Ajuntament requereixen, com a pas inicial, l'anotació al Registre de la sol·licitud adient.

Es pot realitzar l'anotació al Registre de manera presencial i per via telemàtica, a través del Servei de Tramitació Avançada (vegeu requeriments).

Cal tenir en compte que es pot registrar per via telemàtica mitjançant la "Sol·licitud genèrica" qualsevol tràmit que es pot fer amb l'Ajuntament i que no tingui un formulari de sol·licitud en línia específic al Catàleg de Tràmits i Gestions. Abans d'utilitzar la instància genèrica en línia cal comprovar al Catàleg de Tràmits si el tràmit que es vol realitzar té ja associat un formulari en línia específic que permet realitzar la mateixa gestió, d'una manera més adequada.

Quan les sol·licituds que disposin d'un formulari específic, siguin realitzades a través de la instància genèrica, es requerirà a l'interessat/da que en un termini de deu dies faci servir el formulari correcte. En cas de no fer-ho, es considerarà que desisteix de la seva petició.

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

A l'apartat Procediment d'aquesta mateixa pàgina s'expliquen les condicions específiques d'aquest servei.

Presencialment Cal omplir el document "Model general de sol·licitud" o el "Modelo general de solicitud" i portar-lo a:
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900 Preu trucada del 010: 0,15€ per a l'establiment de trucada i 0,18€ per minut

Procediment

Canal presencial

Aquest tràmit, "Sol·licitud genèrica", fa referència a tots aquells tràmits que pots fer amb l'Ajuntament i no tenen una representació específica al Catàleg de Tràmits i Gestions (potser perquè no són massa freqüents). En aquests casos, pots fer servir el Model general de sol·licitud (en la seva versió catalana, aranesa o castellana) per portar-la al Registre municipal (OAC).

 

Canal electrònic (via internet)

El formulari en línia fa servir el servei d'identificació "Vàlid" de l'AOC. Per identificar-se cal certificat digital o idCAT Mòbil.

Caldrà emplenar la sol·licitud genèrica en línia. Si cal, es poden pot adjuntar altres documents, amb aquestes condicions:

  • Formats admesos: doc, docx, gif, jpeg, jpg, pdf, rar, xls, xlsx, zip
  • Mida màxima: 12MB

Un cop la instància s'ha enviat, el registre emetrà automàticament un justificant de la recepció, que deixarà constància del seu número d'assentament.

Aquest sistema funciona cada dia de l'any, durant les 24 hores del dia. A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considerarà efectuada el primer dia hàbil següent.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Quan es recepciona es traspassa al Servei corresponent immediatament

T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració