Menú

Incidències, queixes i suggeriments

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud per comunicar una incidència o una queixa o fer un suggeriment.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Per correu electrònic Podeu enviar un correu electrònic al departament o servei implicat. Les adreces de correu dels departaments es poden consultar en aquest enllaç
Per telèfon Podeu trucar directament a la regidoria o al servei municipal responsable. Consulteu aquí el llistat de telèfons i extensions.
Presencialment

Cal presentar a l'OAC un model general de sol·licitud adreçat al servei corresponent i indicant clarament el motiu

Tramitable a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital

Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

1 dia feiner

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

L'Ajuntament
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració