Menú

Autorització sanitària de funcionament de piscines d'ús públic

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud d'autorització sanitària. El Decret 95/2000, de 22 de febrer, pel qual s'estableixen les normes sanitàries aplicables a les piscines d'ús públic, estableix a l'article 30 que els expedients de construcció i reforma d'aquestes piscines estan subjectes al tràmit d'autorització administrativa, concedida per l'ajuntament.

Preu: Veure Ordenança Fiscal 24, article 4

Període de tramitació

Durant tot l'any

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Requeriments

Cal aportar la sol·licitud d'autorització sanitària de funcionament per a piscines d'ús públic degudament complimentada.
Justificant d'abonament de la taxa d'autorització sanitària. La liquidació es farà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Procediment

L'interessat ha de portar la sol·licitud degudament complimentada a l'OAC juntament amb el justificant de l'abonament de la taxa d'autorització sanitària. Allà ho faran arribar a la Regidoria de Salut Pública, que farà la inspecció per determinar si compleix la normativa i atorgar o denegar l'autorització.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Un cop feta la sol·licitud 7 dies

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Comerç, Salut
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració