Menú

Autorització sanitària de funcionament de piscines d'ús públic

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud d'autorització sanitària. El Decret 95/2000, de 22 de febrer, pel qual s'estableixen les normes sanitàries aplicables a les piscines d'ús públic, estableix a l'article 30 que els expedients de construcció i reforma d'aquestes piscines estan subjectes al tràmit d'autorització administrativa, concedida per l'ajuntament.

Aquest tràmit només es pot realitzar en línia, ja que està adreçat exclusivament a obligats legals

Preu: Veure Ordenança Fiscal 21, article 4 apartat 2, preu 131€

Període de tramitació

Durant tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Per Internet cal emplenar la sol·licitud i adjuntar la documentació requerida, així com el justificant de la transferència bancària.

Requeriments

 

En línia: Emplenar el model general de sol·licitid adjuntant el model específic i el comprovant del pagament de la taxa al Banc de Sabadell, indicant el nom del titular i el concepte d'autorització sanitària de funcionament de piscines: ES77 0081 0050 1200 0126 7530 

Procediment

 

En línia: La sol·licitud arriba directament a la Regidoria de Salut Pública, que farà la inspecció per determinar si compleix la normativa i atorgar o denegar l'autorització.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Un cop feta la sol·licitud 7 dies

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Comerç, Salut
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració