Presentar la documentació que l'Ajuntament ha requerit a l'interessat i que és necessaria per tramitar un expedient iniciat segons una sol·licitud ja presentada o que l'interessat cregui pertinent.
Període de tramitacióTot l'any
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia, al Servei de Tramitació Avançada |
Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil. El formulari no admet fitxers de mida superior a 12MB. Consulteu com es poden enviar
Si teniu problemes per tramitar, consulteu la guia per resoldre els problemes més freqüents al Servei de Tramitació Avançada.
|
Per internet:
1. Clicar "Tramitar en línia"
Si ha rebut un requeriment formal d'esmena de documentació cal marcar l'opció "aportació de documentació per requeriment" i clicar la lupa que apareix a la dreta de la paraula "validar"
Us apareixerà la identificació dels requeriments de documentació que tingueu pendents de realitzar. Marqueu el requeriment que aneu a etendre.
2. Adjunteu i signeu els documents que desitgeu. Cliqueu continuar:Cliqueu "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
Si no teniu un requeriment formal de manca de documentació podeu escollir l'opció "aportació lliure" seguint els passos que us indica l'áplicació.
Presencialment
Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb la documentació requerida.
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
1 dia feiner
Documentació aportada