Menú

Aportació de documentació a un expedient

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Presentar la documentació que l'Ajuntament ha requerit a l'interessat i que és necessaria per tramitar un expedient iniciat segons una sol·licitud ja presentada o que l'interessat cregui pertinent.

Període de tramitació

Tot l'any

Com es pot tramitar:
Presencialment A l'Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Tramitar

Procediment

Per internet:

1. Clicar "Tramitar en línia"

Si ha rebut un requeriment formal d'esmena de documentació cal marcar l'opció "aportació de documentació per requeriment" i clicar la lupa que apareix a la dreta de la paraula "validar"
Us apareixerà la identificació dels requeriments de documentació que tingueu pendents de realitzar. Marqueu el requeriment que aneu a etendre.

2. Adjunteu i signeu els documents que desitgeu. Cliqueu continuar:Cliqueu "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).

3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
Si no teniu un requeriment formal de manca de documentació podeu escollir l'opció "aportació lliure" seguint els passos que us indica l'áplicació.

Presencialment

Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb la documentació requerida.

 

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

1 dia feiner

Documentació necessària

Documentació aportada

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

L'Ajuntament
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració