L'Oficina Local d'Habitatge està facultada per realitzar inspeccions i/o emetre informes tècnics sobre l'estat de conservació i manteniment dels habitatges o immobles ubicats dins el terme municipal de Vilanova i la Geltrú, a petició de la persona propietària, bé perquè vulgui la valoració d'un tecnic/a municipal, per contrastar-la amb altres o bé per aportar-la en el si d'una reunió de comunitat de propietaris.
Aquests informes i inspeccions són realitzades pels tècnics municipals i poden ser sol·licitades pels propietaris o co-propietaris dels habitatges o immobles.
Aquest tramit restarà subjecte al pagament de la taxa municipal fixada a l'Ordenança Fiscal nº10
Preu: Veure Ordenança Fiscal 10
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia a STA | Cal adjuntar l'imprès de sol·licitud d'aquest tràmit i tota la documentació requerida. Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Presencialment | Totes les tramitacions del servei d'Habitatge es faran preferentment de forma telemàtica. En cas que no us sigui possible fer-ho, cal que contacteu amb l'OFICINA LOCAL D'HABITATGE:
|
Propietaris/es o co-propietaris/es dels immobles.
1 mes
L'Ajuntament recull la sol·licitud i el tècnic municipal es posa en contacte amb l'interessat/ada per concertar la visita. Posteriorment es notifica a l'interessat/ada l'informe corresponent.