Menú

Informe tècnic i/o inspecció sobre l'estat de conservació d'un habitatge o immoble (Sol·licitat per propietari/a)

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Oficina Local d'Habitatge està facultada per realitzar inspeccions i/o emetre informes tècnics sobre l'estat de conservació i manteniment dels habitatges o immobles ubicats dins el terme municipal de Vilanova i la Geltrú. 

Aquests informes i inspeccions són realitzades pels tècnics municipals i poden ser sol·licitades pels propietaris o co-propietaris dels habitatges o immobles.

Aquest tramit restarà subjecte al pagament de la taxa municipal fixada a l'Ordenança Fiscal nº10

Preu: Veure Ordenança Fiscal 10

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Procediment

L'Ajuntament recull la sol·licitud i el tècnic municipal es posa en contacte amb l'interessat/ada per concertar la visita. Posteriorment es notifica a l'interessat/ada l'informe corresponent.

Observacions

La taxa d'aquest servei es pagarà, previ lliurament de l'autoliquidació quan es vagi a l'OAC a sol·licitar l'inspecció i/o informe.

Qui el pot demanar?

Propietaris/es o co-propietaris/es dels immobles.

Temps mitjà de resolució

1 mes

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Habitatge
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració