Menú

Sol·licitud d'informe d'arrelament social a Catalunya

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud d'informe d'arrelament social al municipi, per tramitar l'autorització de residència temporal per raons d'arrelament, d'acord amb Reial decret 557/2011, de 20 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei orgànica 4/2000, d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, després de la reforma mitjançant la Llei orgànica 2/2009.
L'informe caduca als tres mesos des de la signatura d'expedició de la Generalitat.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment

A les oficines indicades

 

 

Podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 3370 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça convivenciaiequitat@vilanova.cat

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l’adreça atencio@vilanova.cat

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut
Oficina de Convivència
Plaça de la Vila, 12 (Casa Olivella)
Tel.: 938140000 (Ext. 3370) / 938169013

Qui el pot demanar?

Aquelles persones estrangeres extracomunitàries, empadronades i residents al municipi, que puguin acreditar documentalment haver viscut a l'Estat durant 3 anys consecutius, anteriors al moment de la sol·licitud, i disposar de mitjans de vida.Caldrà també tenir coneixements de català i castellà, les dues llengues oficials al país.

Temps mitjà de resolució

A partir de la presentació de la documentació completa i de l'entrevista, 30 dies aproximadament. L'informe d'arrelament de la Generalitat caduca als tres mesos de la seva data d'expedició.

Procediment

Cal dirigir-se al Servei de Convivència i Equitat de l'Ajuntament per tal de validar prèviament la documentació a presentar. Un cop validada, caldrà presentar les sol·licituds, juntament amb tota la documentació necessària, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.


Les sol·licituds seran adreçades al Servei de Convivència i Equitat que es posarà en contacte amb la persona per convocar-la a una entrevista personal.

Documentació necessària

Veure la documentació a impresos relacionats

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Convivència
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració