Menú

Reclamació per responsabilitat patrimonial de l'Ajuntament

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Reclamació que té a veure amb qualsevol incidència i/o dany que pugui afectar a la ciutadania i que es refereixi al funcionament de l'administració.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

1 any des del fet

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, i adjuntar la documentació que faci referència als fets

Procediment

Tramitació presencial o en línia amb el model de sol·licitud general, adjuntant la documentació que faci referència als fets

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica que hagi patit un dany o perjudici derivat d'un funcionament normal o anormal de l'administració municipal, per ella mateixa o a través de representant degudament autoritzat/da

Documentació necessària

Instància general de l'Ajuntament, amb exposició:

1) dels fets, concretant-ne el moment i lloc de producció

2) dels danys produïts

3) la relació de causalitat amb el funcionament de l'Administració municipal

4) l'avaluació econòmica dels danys.

Qualsevol documentació acreditativa dels extrems anteriors: proves gràfiques, designació de testimonis, proposició d'altres proves, factures, certificats o informes mèdics, o qualsevol altre al·legació o document que s'estimi oportú.
 

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

L'Ajuntament
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració