Menú

Sol·licitud de certificat d'empadronament o convivència al municipi

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Document que certifica l'adreça on consta empadronada una persona.

El certificat, a diferència del volant, acredita fefaentment la residència individual o col·lectiva d’una persona, i per tant constitueix prova davant qualsevol procés administratiu o judicial.
 

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Procediment

Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació d'identitat corresponent. A la persona interessada se li lliurarà al moment en horari de 8 a 14 hores. 

Si la persona interessada no pot personar-se a l'OAC caldrà presentar l'imprès d'autorització degudament emplenat i amb la documentació requerida, Original i en vigor

Qui el pot demanar?

La persona interessada o autoritzada

Temps mitjà de resolució

Cinc dies laborables

Documentació necessària

Document acreditatiu de la identitat, original i en vigor

En cas d'autorització veure a l'imrpès 

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració