Document que certifica l'adreça on consta empadronada una persona.
El certificat, a diferència del volant, acredita fefaentment la residència individual o col·lectiva d’una persona, i per tant constitueix prova davant qualsevol procés administratiu o judicial.
Tot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia, al Servei de Tramitació Avançada |
Per Internet (en línia i amb sistema Vàlid). Per identificar-se cal certificat digital o idCAT Mòbil. Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia especificant el tipus de certificat històric que es requereix, així com el motiu pel qual es sol·licita, s'enviarà el certificat a l'adreça que consti a la sol·licitud. El certificat s'envia a la persona solicitant en el termini de 10 a 20 dies Si teniu problemes per tramitar, consulteu la guia per resoldre els problemes més freqüents al Servei de Tramitació Avançada.
|
Presencialment |
A les oficines indicades Cal anar a l'Ajuntament de 8 a 14,30 de dilluns dimecres dijous i divenders i de 8 a 16,30 els dimarts. El certificat es lliure al moment. Per més informació podeu trucar al telèfon 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l’adreça atencio@vilanova.cat
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8 Tel.: 010 / 938143900 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut |
Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació d'identitat corresponent. A la persona interessada se li lliurarà al moment en horari de 8 a 14 hores.
Si la persona interessada no pot personar-se a l'OAC caldrà presentar l'imprès d'autorització degudament emplenat i amb la documentació requerida, Original i en vigor
La persona interessada o autoritzada
Cinc dies laborables
Document acreditatiu de la identitat, original i en vigor
En cas d'autorització veure a l'imrpès