Menú

Orientació en matèria d'habitatge

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Oficina Local d'Habitatge de Vilanova i la Geltrú ofereix a la ciutadania informació legal i assessorament gratuït en totes les matèries relacionades amb l'habitatge, el lloguer, la compra d'immobles, les comunitats de propietaris, els diversos règims de protecció oficial, i els ajuts al pagament d'habitatges inclosos en el Decret 75/2014, de 27 de maig, del Pla per al Dret a l'Habitatge.

Preu: 0 euros

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Per correu electrònic

Adreçant la consulta a:  habitatge@vilanova.cat

 
Presencialment A les oficines indicades
Oficina Local d'Habitatge
Plaça de la Vila, 8 Edifici nou, 1r pis
Tel.: 938169031 / 938140000 (Ext. 2060)

Requeriments

S'atendran les consultes sobre habitatges ubicats al municipi de Vilanova i la Geltrú.

Procediment

Per qualsevol consulta que volgueu fer, podeu adreçar un correu electrònic a: habitatge@vilanova.cat exposant els vostres dubtes o requeriments.

Si ho preferiu, podreu rebre atenció de forma presencial al Servei d'Atenció Ciutadana d'Habitatge, Pl. de la Vila, 8 (telf. 93 816 90 31). 

També podeu exposar la vostra consulta per escrit emplenant el model de sol·licitud general i lliurant-lo a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, i una persona d'Habitatge es posarà en contacte amb vosaltres.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.

Temps mitjà de resolució

Immediat, o bé amb concertació de cita prèvia, segons la complexitat de la consulta.

Documentació necessària

Segons la consulta específica,  l'interessat/da haura d'aportar la documentació concreta que serveixi per avaluar el cas exposat (contractes de lloguer, notificacions, comprovants d'ajuts, etc.)

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Habitatge
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració