L'Oficina Local d'Habitatge de Vilanova i la Geltrú ofereix a la ciutadania informació legal i assessorament gratuït en totes les matèries relacionades amb l'habitatge, el lloguer, la compra d'immobles, les comunitats de propietaris, els diversos règims de protecció oficial, i els ajuts al pagament d'habitatges inclosos en el Decret 75/2014, de 27 de maig, del Pla per al Dret a l'Habitatge.
Preu: 0 euros
Període de tramitacióTot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia a STA | Cal adjuntar l'imprès de sol·licitud d'aquest tràmit i tota la documentació que correspongui. Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Presencialment | Totes les tramitacions del servei d'Habitatge es faran preferentment de forma telemàtica. En cas que no us sigui possible fer-ho, cal que contacteu amb l'OFICINA LOCAL D'HABITATGE:
|
S'atendran les consultes sobre habitatges ubicats al municipi de Vilanova i la Geltrú.
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
Immediat, o bé amb cita concertada, segons la complexitat de la consulta.
Per qualsevol consulta que volgueu fer, podeu adreçar un correu electrònic a: habitatge@vilanova.cat exposant els vostres dubtes o requeriments.
Si ho preferiu, podeu trucar-nos al telèfon de l'Oficina Local d'Habitatge: 93 816 90 31.
També podeu exposar la vostra consulta per escrit emplenant el model de sol·licitud general i lliurant-lo al registre general de l'Ajuntament de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, i una persona d'Habitatge es posarà en contacte amb vosaltres.
Segons la consulta específica, l'interessat/da haura d'aportar la documentació concreta que serveixi per avaluar el cas exposat (contractes de lloguer, notificacions, comprovants d'ajuts, etc.)