L'Oficina Local d'Habitatge està facultada per realitzar inspeccions i/o emetre informes tècnics sobre l'estat de conservació i manteniment dels habitatges o immobles ubicats dins el terme municipal de Vilanova i la Geltrú.
Aquests informes i inspeccions són realitzades pels tècnics municipals, prèvia sol·licitud del la persona titular del contracte de lloguer que resideix en l'immoble o de la persona que es veu afectada per una situació de risc o patologies en un habitatge, al·liena a la seva responsabilitat directa.
Tot l'any
Termini de la sol·licitudNo n'hi ha
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia a STA | Cal adjuntar l'imprès de sol·licitud d'aquest tràmit i tota la documentació que correspongui. Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
Presencialment | Totes les tramitacions del servei d'Habitatge es faran preferentment de forma telemàtica. En cas que no us sigui possible fer-ho, cal que contacteu amb l'OFICINA LOCAL D'HABITATGE:
|
La persona interessada.
1 mes
L'Ajuntament recull la sol·licitud, que cal adreçar preferiblement de forma telemàtica i el tècnic municipal es posa en contacte amb l'interessat/ada per concertar una inspecció.
Posteriorment es notifica a l'interessat/ada l'informe corresponent i en cas que així ho determini el tècnic municipal, es dictarà ordre d'execució envers la propietat de l'habitatge o immoble per tal que prenguin les mesures oportunes per al seu arranjament.