Menú

Informe tècnic i/o inspecció sobre l'estat de conservació d'un habitatge o immoble (Sol·licitat per llogater/a o persona afectada)

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Oficina Local d'Habitatge està facultada per realitzar inspeccions i/o emetre informes tècnics sobre l'estat de conservació i manteniment dels habitatges o immobles ubicats dins el terme municipal de Vilanova i la Geltrú.

Aquests informes i inspeccions són realitzades pels tècnics municipals, prèvia sol·licitud del la persona titular del contracte de lloguer que resideix en l'immoble o de la persona que es veu afectada per una situació de risc o patologies en un habitatge, al·liena a la seva responsabilitat directa.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia a STA

Cal adjuntar l'imprès de sol·licitud d'aquest tràmit i tota la documentació que correspongui.

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Totes les tramitacions del servei d'Habitatge es faran preferentment de forma telemàtica. En cas que no us sigui possible fer-ho, cal que contacteu amb l'OFICINA LOCAL D'HABITATGE:

Qui el pot demanar?

La persona interessada.

Temps mitjà de resolució

1 mes

Procediment

L'Ajuntament recull la sol·licitud, que cal adreçar preferiblement de forma telemàtica i el tècnic municipal es posa en contacte amb l'interessat/ada per concertar una inspecció.

Posteriorment es notifica a l'interessat/ada l'informe corresponent i en cas que així ho determini el tècnic municipal, es dictarà ordre d'execució envers la propietat de l'habitatge o immoble per tal que prenguin les mesures oportunes per al seu arranjament.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Habitatge
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració