Menú

Baixa del Registre Municipals d'Unions Civils

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

En el cas de finalització d'una Unió Civil, una de les persones integrants pot sol·licitar l'anul·lació de l'assentament que en el seu moment es va fer al Registre Municipal, presentant la seva documentació (DNI/NIE) original i en vigor i fent la sol·licitud a través de la instància específica.

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, i pot adjuntar altres documents que consideri.

Procediment

Cal presentar la sol·licitud presencialment o en línia (amb certificat digital)

Qui el pot demanar?

- Qualsevol persona que integri una Unió Civil, registrada en aquest Ajuntament, i que vulgui procedir a donar-la de baixa.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració