Menú

Sorteig: 5 places al balcó de l'Ajuntament per la Diada de les Neus, exhibició castellera de la Festa Major

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Participació en el sorteig de 5 places dobles al balcó de l'Ajuntament per gaudir de la Diada de les Neus, l'exhibició castellera de la Festa Major, que se celebrarà el dia 29 de juliol de 2023.

Una sisena plaça doble serà sortejada d'entre les persones presents en el sorteig públic del dimarts 25 de juliol, a les 13h, al Saló de Plens de l'Ajuntament. 

Període de tramitació

Del divendres 14 de juliol al dijous 20 de juliol de 2023

Termini de la sol·licitud

Del 14 al 20 de juliol de 2023

Com es pot tramitar:  Fora de termini
En línia a STA

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Presencialment a l'OAC

Requeriments

Persona empadronada a Vilanova i la Geltrú i major d'edat.

Qui el pot demanar?

La persona interessada.

Procediment

Emplenar el formulari per la participació en el sorteig. A cada inscripció confirmada se li assignarà una identificació pel sorteig que se celebrarà a les 13 hores, del dimarts 25 de juliol, al Saló de Plens de l'Ajuntament. 

Observacions

Són requisits imprescindibles per participar en el sorteig, estar empadronat/da a Vilanova i la Geltrú i ser major d'edat.

En el cas que es detectin més d'una inscripció personal al sorteig, s'atendrà només la primera demanda.

A cada inscripció al sorteig confirmada, se li assignarà un identificador pel sorteig que se celebrarà el dimarts 25 de juliol, a les 13 hores, al Saló de Plens de l'Ajuntament.

Ens posarem en contacte amb els guanydors per telèfon, anoteu-lo, si us plau, al tràmit.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Cultura
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració