Menú

Alta al Registre Ciutadà de Vilanova i la Geltrú

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

El Registre Ciutadà de Vilanova i la Geltrú, és un registre d'inscripció voluntària que permet a les persones inscrites rebre informació sobre les diverses experiències de participació que organitza l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú: sessions informatives, tallers participatius, enquestes ciutadanes, consells municipals...

La Regidoria de Participació i d'acord amb el Reglament de Participació Ciutadana, el vol impulsar com a nou mecanisme de participació en la definició dels projectes ciutadans i incrementar, d'aquesta manera, el nivell de participació dels ciutadans i ciutadanes en la presa de decisions.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital

Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Requeriments

Per inscriure's al Registre Ciutadà de Vilanova i la Geltrú és necessari estar empadronat/da en el municipi de Vilanova i la Geltrú i ser major d'edat.

Procediment

Per inscriure's al Registre Ciutadà de Vilanova i la Geltrú de manera voluntària, es pot fer per carpeta ciutadana (internet) o presencialment a través de l'OAC o qualsevol centre cívic.

Qui el pot demanar?

Ciutadans i ciutadanes empadronats a Vilanova i la Geltrú amb majoria d'edat.

Temps mitjà de resolució

1 setmana

Normativa relacionada

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Participació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració