Menú

Sol·licitud de certificat històric d'empadronament o convivència al municipi

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Document que certifica l'historial padronal de la persona sol·licitant, així com s-i s'escau- de la seva unitat familiar o de convivència.

El certificat, a diferència del volant d'empadronament, és una acreditació fefaent de l'historial padronal individual o col·lectiu; per tant, constitueix prova davant de qualsevol procés administratiu o judicial.

Preu: 2018 10€

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (on Line i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica on line especificant el tipus de certificat històric que es requereix, així com el motiu pels quals es sol·licita, s'enviarà el certificat a l'adreça que consti a la sol·licitud.

Procediments

Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació d'identitat corresponent, i fer la sol·licitud per escrit especificant el tipus de certificat històric que es requereix, així com el motiu pels quals es sol·licita.
Si el certificat és personal es lliura al moment en horari de 8 a 14 hores.

Si la persona interessada no pot personar-se a l'OAC caldrà presentar l'imprès d'autorització degudament emplenat i amb la documentació requerida, Original i en vigor

Per Internet (on Line i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica on line especificant el tipus de certificat històric que es requereix, així com el motiu pels quals es sol·licita, adjuntant el comprovant de transferència bancària al compte:

BANC DE SABADELL, S.A.

IBAN ES77 0081 0050 1200 0126 7530

s'enviarà el certificat a l'adreça que consti a la sol·licitud.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Deu dies laborables

Documentació necessària

* Presentació del document acreditatiu de la identitat, original i en vigor.
* Presentació d'instància gènerica indicant el certificat sol·licitat, i la motivació.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar l'experiencia del visitant a la nostra web
Moltes gràcies per la teva col·laboració