Menú

Sol·licitud de certificat d'inscripció en el Registre Municipal d'Unions Civils

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Document que certifica la inscripció d'una prella en el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Vilanova, fins l'any 2017



L'esmentat certificat pot ser positiu (és a dir, la parella consta inscrita en el Registre Municipal i com a tal es certifica); o negatiu (és a dir, la parella no consta inscrita en el Registre Municipal i com a tal es certifica). Els certificats negatius d'inscripció de vegades són sol·licitats per administracions com l'INSS o altres.

Període de tramitació

Tot l'any

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, especificant el tipus de certificat que es requereix, així com el motiu pel qual es sol·licita, s'enviarà el certificat a l'adreça que consti a la sol·licitud.

Procediment

Presencialment, amb la documentació d'identitat corresponent, i fer la sol·licitud per escrit especificant el tipus de certificat que es requereix, així com el motiu pel qual es sol·licita.

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, especificant el tipus de certificat que es requereix, així com el motiu pel qual es sol·licita.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Deu dies laborables

Documentació necessària

* Presentació d'instància genèrica indicant el certificat sol·licitat, i la motivació.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Atenció a la ciutadania
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració