Mercat d'artesania elaborada pels mateixos artesans que estan a les parades i/o productes variats i artesania no pròpia.
Dies del mercat: des del 20 de juny al 31 d'agost de 2025, tots els dijous, divendres, dissabtes i diumenges, inclosos els que siguin festius.
Horari de 18 h a 24 h
Nº de parades: 8
Lloc: passeig del Carme
2A CONVOCATORIA
Preu: Ordenança fiscal núm. 23 apartat E, referent a Mercadets festes i fires, vigent
Període de tramitacióTermini de sol·licitud
Inici: 08/05/2025 8:00 h Fi: 15/05/2025 20:00 h
Com es pot tramitar: Fora de termini | |
---|---|
En línia | Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital |
- Ser major d'edat.
- No haver tingut cap causa de revocació en anys anteriors, ni objecte de denúncia, ni constar respecte del sol•licitant antecedents policials relacionats amb la indicada venda.
- No ser deutor de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.
- Complir tots els requisits establerts per Hisenda i per la Seguretat Social per a l'exercici de l'activitat.
- Tenir contractada pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil en vigor referida a la instal·lació de la parada i a l'exercici de l'activitat.
L'autorització municipal estarà sotmesa a la comprovació prèvia dels requeriments anteriors i el pagament del cost del mercat (veure bases i convocatòria).
L'Ajuntament es reserva el dret d’anul·lar o realitzar els canvis que consideri oportú en l’organització d’aquest mercat de temporada d’estiu.
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
15 dies naturals
Negatiu
Primer de tot, cal complir amb els requisits establerts a les Bases dels mercats de temporada d'artesania: Setmana Santa i Estiu, que s'adjunten en aquest procediment.
Un cop verificat que compliu amb els supòsits, cal complimentar els documents annexos i disposar de tota la documentació en format electrònic.
Cal presentar la documentació degudament complimentada i signada: sol·licitud, Declaració Responsable i dosier (tot està especificat a les Bases departicipació).
Quan ja es disposa de la documentació en format electrònic (pdf) podeu iniciar el tràmit: heu de clicar a la icona "Tràmit en línia". Si no disposeu d'un certificat electrònic podeu fer el tràmit fàcilment a través de l'IdCATmòbil.
El pagament de la taxa es farà efectiu una vegada la plaça us sigui confirmada i se us hagi enviat la carta de pagament.
Si teniu qualsevol dubte, podeu trucar al: 93.814.00 00 ext. 3226
Documentació imprescindible:
En cas de tenir-ne adjuntar-ho dintre del dossier: