Menú

Inscripció per a participar en el procés d'atorgament d'un espai en el Mercat d'artesania d'estiu

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Mercat d'artesania elaborada pels mateixos artesans que estan a les parades i/o productes variats i artesania no pròpia.

Dies del mercat: des del 20 de juny al 31 d'agost de 2025, tots els dijous, divendres, dissabtes i diumenges, inclosos els que siguin festius.

Horari de 18 h a 24 h

Nº de parades: 8

Lloc: passeig del Carme 

2A CONVOCATORIA

 

Preu: Ordenança fiscal núm. 23 apartat E, referent a Mercadets festes i fires, vigent

Període de tramitació

Termini de sol·licitud

Inici: 08/05/2025 8:00 h     Fi: 15/05/2025 20:00 h

Com es pot tramitar:  Fora de termini
En línia

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Requeriments

- Ser major d'edat.

- No haver tingut cap causa de revocació en anys anteriors, ni objecte de denúncia, ni constar respecte del sol•licitant antecedents policials relacionats amb la indicada venda.

- No ser deutor de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

- Complir tots els requisits establerts per Hisenda i per la Seguretat Social per a l'exercici de l'activitat.

- Tenir contractada pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil en vigor referida a la instal·lació de la parada i a l'exercici de l'activitat.

L'autorització municipal estarà sotmesa a la comprovació prèvia dels requeriments anteriors i el pagament del cost del mercat (veure bases i convocatòria).

L'Ajuntament es reserva el dret d’anul·lar o realitzar els canvis que consideri oportú en l’organització d’aquest mercat de temporada d’estiu.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

15 dies naturals

Silenci administratiu

Negatiu

Procediment

Primer de tot, cal complir amb els requisits establerts a les Bases dels mercats de temporada d'artesania: Setmana Santa i Estiuque s'adjunten en aquest procediment. 

Un cop verificat que compliu amb els supòsits, cal complimentar els documents annexos i disposar de tota la documentació en format electrònic. 

Cal presentar la documentació degudament complimentada i signada: sol·licitud, Declaració Responsable i dosier (tot està especificat a les Bases departicipació). 

Quan ja es disposa de la documentació en format electrònic (pdf) podeu  iniciar el tràmit: heu de clicar a la icona "Tràmit en línia". Si no disposeu d'un certificat electrònic podeu fer el tràmit fàcilment a través de l'IdCATmòbil. 

El pagament de la taxa es farà efectiu una vegada la plaça us sigui confirmada i se us hagi enviat la carta de pagament.

Si teniu qualsevol dubte, podeu trucar al: 93.814.00 00 ext. 3226

 

 

Documentació necessària

Documentació imprescindible: 

  1. La sol·licitud corresponent degudament complimentat
  2. Declaració responsable conforme es compleixen tots els requisits establerts per Hisenda i la Seguretat Social per a la participació al mercat. Cal que estigui signada.
  3. Dossier (pdf)  explicatiu de l'elaboració del producte: convé detallar i/o demostrar l'autoria dels productes, el procés d'elaboració, el tipus de material utilitzat, i qualsevol altre ítem que es consideri puntuable en les bases.

En cas de tenir-ne adjuntar-ho dintre del dossier:

  1. Carnet d’artesania i/o cultural en vigor 
  2. Acreditació del Distintiu de producte D’Artesania (D’A) 
  3. Còpia del rebut de pagament de l'assegurança de responsabilitat civil, on s'indicqui el període assegurat.

Més sobre el tràmit

Més informació ...

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Comerç, Mercats
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració