Menú

Sol·licitud d'informe social de vulnerabilitat energètica (als Serveis Socials Bàsics)

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Aplicació de la Llei 24/2015, de 29 de juliol, de mesures urgents per afrontar l'emergència de l'habitatge i la pobresa energética.

Període de tramitació

Durant tot l'any

Termini de la sol·licitud

Durant tot l'any

Com es pot tramitar:
Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00  (Ext. 3420) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça ssocials@vilanova.cat

Oficina d'Acció Social
Carrer del Marquesat de Marianao, 2 BX
Tel.: 938140000 (Ext. 3420)

Requeriments

Que d'acord amb els requisits socioeconòmics que especifiquen els articles 10. 11 i 13 de la llei 24/2015 de 29 de juliol, els ingressos econòmics de la unitat familiar o de convivència no superin els determinats barems:

- 2 vegades l'IRSC (Indicador de Renda de Suficiència de Catalunya: 614,65 euros) si es tracta de persones que viuen soles.

- 2,5 vegades l'IRSC (Indicador de Renda de Suficiència de Catalunya: 614,65 euros) si es tracta d'unitats de convivència (més d'una persona).

- 3 vegades l'IRSC (Indicador de Renda de Suficiència de Catalunya: 614,65 euros) si es tracta de persones amb discapacitat o gran depèndencia.

- En cas de que a la llar qui hagi una persona que per motius de salut faci servir una màquina de suport vital amb connexió electrica, no s'aplicarà el topall d'ingressos. En aquestes situacions, l'informe que declari aquest subministrament com esencial i ininterrupible s'ha de demanar al Centre d'Atenció Primària de Salut.

 

Per més informació, consulteu el decret.

Un cop presentada la sol·licitud, caldrà presentar a l'empresa subministradora la Declaració Responsable.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

És de 3 mesos.

Procediment


Cal presentar la sol·licitud a l'OAC o a Acció Social, acompanyada de la documentació que indica.

Posteriorment Serveis Socials citarà a les persones interessades per l'entrega de l'informe.

Un cop presentada la sol·licitud, la persona sol·licitant podrà presentar còpia de la petició d’informe a l'empresa subministradora per tal de notificar-los l’inici del procés.

Documentació necessària


- S'especifica a la sol·licitud.

 

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Serveis a les persones, Habitatge
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració