Menú

Inscripció a activitats de participació ciutadana

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

AUDIÈNCIA PÚBLICA - 2 ANYS DE MANDAT

Dimecres 29 de setembre, de 18 a 20 h a Neàpolis

Per participar-hi, cal inscripció prèvia a través d'aquest tràmit. Aforament límitat

S'oferirà un servei de cangur per a infants que caldrà sol·licitar prèviament al correu participacio@vilanova.cat

L'acte comptarà amb interpretació en Llengua de Signes Catalana

Com es pot tramitar:
En línia, a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital

Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.
Presencialment Oficina d'Atenció Ciutadana

Procediment

Cal fer la corresponent inscripció a través de la Carpeta Ciutadana 

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

3 dies

Més sobre el tràmit

Més informació ...

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Participació, Entitats
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració