Menú

Sol·licitud de targeta d'aparcament de transport col·lectiu per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

TRÀMIT TELEMÀTIC DE FORMA PREFERENT

  • Sol·licitud adreçada a facilitar a les persones jurídiques o físiques de l'àmbit del treball assistencial, inserció laboral, etcètera, una targeta d'aparcament per a facilitar la mobilitat amb el vehicle destinat a transportar persones amb la mobilitat reduïda

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Cal emplenar la sol·licitud i adjuntar la documentació requerida.

Presencialment

IMPORTANT:

La tramitació es farà preferentment de forma telemàtica, seguint les intruccions que figuren a l'apartat Servei de Tramitació Avançada.

En cas que no sigui possible fer-ho d'aquesta manera, podeu fer la tramitació presencial amb Cita Concertada, trucant al 938140000 extensió 4100 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça mobilitat@vilanova.cat

Oficina de Transport Públic i Mobilitat
Plaça de la Vila, 8, pis 3r
Tel. 938140000 (Ext 4125)

Requeriments

- Veure apartat Documentació necessària.

Procediment

Presentar, preferentment de forma telemàtica, l'imprés oficial de la sol·licitud formalitzat i signat, acompanyat de la documentació que es requereix. Esperar la resolució de l'Ajuntament, juntament amb la qual es lliurarà la targeta d'aparcament.

La targeta permet aturar o estacionar el vehicle que ocupi la persona titular a qualsevol lloc de la via pública, sempre que no impedeixi la circulació de vehicles o vianants, així com a les zones habilitades expressament o a la zona blava, sense pagar les taxes pertinents. En el moment de l'aturada o estacionament la targeta haurà de ser ben visible.

Consulteu si esteu obligats legalment a tramitar en línia.

Qui el pot demanar?

Persones físiques o jurídiques titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu exclusiu de persones amb disminució per mobilitat.

Temps mitjà de resolució

El termini màxim de resolució i notificació és de quatre mesos i el sentit del silenci administratiu és desestimatori.

Silenci administratiu

Negatiu

Documentació necessària

  • CIF de l’entitat.
  • DNI de la persona representant legal de l’entitat.
  • Estatuts de l’entitat.
  • Permís de circulació del vehicle.
  • Fitxa tècnica del vehicle.
  • Assegurança del vehicle.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Transport públic i mobilitat, Llicències, permisos i autoritzacions
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració