Menú

Sol·licitud de targeta d'aparcament de transport col·lectiu per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud adreçada a facilitar a les persones jurídiques o físiques de l'àmbit del treball assistencial, inserció laboral, etcètera, una targeta d'aparcament per a facilitar la mobilitat amb el vehicle destinat a transportar persones amb la mobilitat reduïda

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Requeriments

- Veure apartat Documentació necessària.

Qui el pot demanar?

Persones físiques o jurídiques titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu exclusiu de persones amb disminució per mobilitat.

Temps mitjà de resolució

1 mes

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Documentació necessària

- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, del CIF de l’entitat.
- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, del DNI de la persona representant legal de l’entitat.
- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, dels Estatuts de l’entitat.
- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, del permís de circulació del vehicle.
- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, de la fitxa tècnica del vehicle.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Transport públic i mobilitat, Llicències, permisos i autoritzacions
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració