Menú

Sol·licitud de certificat de no existència de deutes del contribuent

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Ajuntament certifica, a data d'expedició de l'esmentat certificat, l'existència o no de deutes d'acord amb les bases de dades on consten impostos i tributs municipals.

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
En línia

Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, i adjuntar la documentació requerida

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat

Oficina de Recaptació
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (Ext. 2630)

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

3 dies

Procediment

Presentar la sol·licitud en línia  o presencialment adjuntant la documentació requerida.

Documentació necessària

- Sol·licitud genèrica.
- Presentació del document d'identitat personal (persona interessada); de l'autorització i dels documents personals (en cas de representants); de la targeta d'identificació fiscal, el document d'identitat i l'autorització de representació/escriptura de poders en cas de societats/empreses.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració