Menú

Sol·licitud de certificat de no existència de deutes del contribuent

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Ajuntament certifica, a data d'expedició de l'esmentat certificat, l'existència o no de deutes d'acord amb les bases de dades on consten impostos i tributs municipals.

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (on Line i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica on line, i adjuntar la documentació requerida

Procediments

Presentar la sol·licitud on line o presencialment adjuntant la documentació requerida.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

3 dies

Documentació necessària

- Sol·licitud genèrica.
- Presentació del document d'identitat personal (persona interessada); de l'autorització i dels documents personals (en cas de representants); de la targeta d'identificació fiscal, el document d'identitat i l'autorització de representació/escriptura de poders en cas de societats/empreses.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració