Menú

Sol·licitud d'ajut (subvenció) per obres, per atendre situacions especials

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Subvenció que atorga l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, d’acord amb les Bases per a la concessió d’ajuts econòmics en els tributs municipals, per a la realització d'obres.

Termini de la sol·licitud

Si l'expedient d'obres s'ha aprovat entre els dies 1 de gener i 30 de juny de 2021, entre el 15 de juny i el 31 de juliol de 2021. Si l'expedient s'ha aprovat entre l'1 de juliol i el 31 de desembre de 2021, dintre del mes següent a la data d'aprovació.

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Per Internet (en línia i amb sistema Vàlid). Per identificar-se cal certificat digital o idCAT Mòbil. Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntant la sol·licitud específica i la documentació requerida

Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a recaptacio@vilanova.cat adjuntant la sol.licitud i la documentació necessària en cada cas.

 
Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat

Oficina de Recaptació
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (Ext. 2630)

Observacions

L'expedient s'entén aprovat:

- En el cas de llicències d'obres majors i menors, en el moment que es concedeix la llicència.

- En el cas d'obres menors amb comunicació prèvia, al cap de deu dies hàbils a partir de la data de a sol.licitud.

En el cas de subvenció per obtenció de certificació energètica de categoria A, el termini de sol.licitud és el següent:

- Si la certificació energètica s'ha obtingut entre els dies 1 de gener i 30 de juny de 2021: fins el 31 de juliol de 2021.

- Si la certificació energètica s'ha obtingut entre l'1 de juliol i el 31 de desembre de 2021: dintre del mes següent a l'obtenció de la qualificació.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Documentació necessària

- Sol·licitud de l'ajut segons el model normalitzat.

- Còpia del NIF/NIE/CIF del sol.licitant

- Sol.licitud de transferència de pagament de la subvenció, cas de resultar aprovada. No serà necessària si ja consta presentada amb anterioritat.

- Documentació específica, segons l'ajut sol.licitat

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració