Menú

Sol·licitud d'ajut (subvenció) per llicències d'activitats, per atendre situacions especials

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Subvenció que atorga l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, d’acord amb les Bases per a la concessió d’ajuts econòmics en els tributs municipals, referent a llicències d'activitats.

Termini de la sol·licitud

Si l'expedient s'ha aprovat entre l'01/01/2022 i el 30/06/2022, des del 21/06/2022 fins l'01/08/2022. Si l'expedient s'ha aprovat entre l'01/07/2022 i el 31/12/2022, dintre del mes següent a la data d'aprovació.

Com es pot tramitar:
En línia, al Servei de Tramitació Avançada

Per Internet (en línia i amb sistema Vàlid). Per identificar-se cal certificat digital o idCAT Mòbil. Cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntant la sol·licitud especifica i la documentació requerida

Presencialment

Heu de demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2630) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça recaptacio@vilanova.cat

Oficina de Recaptació
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000 (Ext. 2630)

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Documentació necessària

- Sol.licitud de l'ajut segons el model normalitzat

- Còpia del NIF/NIE/CIF del sol.licitant

- Sol.licitud de transferència de pagament de la subvenció, cas de resultar aprovada. No serà necessària si ja consta presentada amb anterioritat.

- Documentació específica, segons l'ajut sol.licitat

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració