Menú

Inscripció per a participar en el procés d'atorgament d'una parada al Mercat d'Artesania de Setmana Santa

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Mercat d'artesania elaborada pels mateixos artesans que estan a les parades i/o productes variats d’artesania no pròpia.

Dies del mercat: del 28 al 31 de març de 2024 

Horari del mercat de 10 h a 21 h

Nº de parades: 18

Lloc: passeig del Carme

 

Preu: Ordenança fiscal núm. 23 apartat E, referent a Mercadets festes i fires, vigent.

Període de tramitació

de l'1 al 8 de març de 2024 fins les 15:00 am

Com es pot tramitar:  Fora de termini
En línia a STA

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Requeriments

- Ser major d'edat.

- No haver tingut cap causa de revocació en anys anteriors, ni objecte de denúncia, ni constar respecte del sol·licitant antecedents policials relacionats amb la indicada venda.

- No ser deutor de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

- Complir tots els requisits establerts per Hisenda i per la Seguretat Social per a l'exercici de l'activitat.

- Tenir contractada pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil en vigor referida a la instal·lació de la parada i a l'exercici de l'activitat.

L'autorització municipal estarà sotmesa a la comprovació prèvia dels requeriments anteriors i el pagament del cost del mercat (veure bases)

 

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

15 dies

Silenci administratiu

Negatiu

Procediment

Primer de tot, cal complir amb els requisits establerts a les Bases dels mercats de temporada d'artesania: Setmana Santa i Estiuque s'adjunten en aquest procediment. 

Un cop verificat que compliu amb els supòsits, cal complimentar els documents annexos i disposar de tota la documentació en format electrònic. 

Cal presentar la documentació degudament complimentat, juntament amb la Declaració Responsable especificada a les Bases. 

Quan ja es disposa de la documentació en format electrònic podeu  iniciar el tràmit: heu de clicar a la icona "Tràmit en línia". Si no disposeu d'un certificat electrònic podeu fer el tràmit fàcilment a través de l'IdCATmòbil. 

Cal presentar la inscripció degudament complimentada juntament amb tota la documentació requerida a les Bases de participació del mercat.

El pagament de la taxa es farà efectiu una vegada la plaça us sigui confirmada i se us hagi enviat la carta de pagament.

Si teniu qualsevol dubte, podeu trucar al: 93.814.00 00 ext. 3226

Documentació necessària

Documentació imprescindible: 

  1. El formulari degudament complimentat
  2. Declaració responsable conforme es compleixen tots els requisits establerts per Hisenda i la Seguretat Social per a la participació al mercat. Cal que estigui signada.
  3. Còpia del rebut de pagament de l'assegurança de responsabilitat civil (import assegurat)
  4. Dossier explicatiu de l'elaboració del producte: convé detallar i/o demostrar l'autoria dels productes, el procés d'elaboració, el tipus de material utilitzat, i qualsevol altre ítem que es consideri puntuable en les bases.

En cas de tenir-ne:

  1. Carnet d’artesania i/o cultural en vigor (en cas de tenir)
  2. Acreditació del Distintiu de producte D’Artesania (D’A) (en cas de tenir)
  3. I tota aquella informació que serveixi per puntuar.

Més sobre el tràmit

Més informació ...

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Comerç, Mercats
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració