Menú

Presentació d'al·legacions cadastrals

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Presentació d'al·legacions per tal de corregir, modificar i/o actualitzar la informació cadastral d'una finca present a la Gerència Provincial del Cadastre (correcció de superfícies, ...).

Com es pot tramitar:
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil.

Per correu electrònic

Enviar un correu electrònic a gestiotributaria@vilanova.cat adjuntant la documentació necessària.

 
Presencialment

Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2610) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça gestiotributaria@vilanova.cat

Oficina de Gestió Tributària
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938140000

Procediment

Presentació de la sol·licitud específica, acompanyada de la documentació necessària

Presencialment

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica i la documentació requerida

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

En funció de la Direcció General de Cadastre

Documentació necessària

- Sol·licitud específica degudament complimentada.

- Escriptura/Certificació registral.

- Documentació tècnica (plànols, ...).

Impostos i taxes relacionats

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Gestió tributària i recaptació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració