Presentació d'al·legacions per tal de corregir, modificar i/o actualitzar la informació cadastral d'una finca present a la Gerència Provincial del Cadastre (correcció de superfícies, ...).
Com es pot tramitar: | |
---|---|
En línia, al Servei de Tramitació Avançada |
Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital o idCAT Mòbil. Si teniu problemes per tramitar, consulteu la guia per resoldre els problemes més freqüents al Servei de Tramitació Avançada.
|
Per correu electrònic |
Enviar un correu electrònic a gestiotributaria@vilanova.cat adjuntant la documentació necessària. |
Presencialment |
Abans de realitzar aquesta tramitació informeu-vos trucant al telèfon 93 814 00 00 (Extensió 2610) de dilluns a divendres de 9:30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l'adreça gestiotributaria@vilanova.cat |
Presentació de la sol·licitud específica, acompanyada de la documentació necessària
Presencialment
Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica i la documentació requerida
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
En funció de la Direcció General de Cadastre
- Sol·licitud específica degudament complimentada.
- Escriptura/Certificació registral.
- Documentació tècnica (plànols, ...).