Menú

Sol·licitud per instal·lar una parada durant un dia a la via pública, en règim de comunicació prèvia

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

Aquelles associacions i/o entitats interessades en instal·lar una parada a la via pública, durant un dia, per tal de donar a conèixer les seves activitats, campanyes, etcètera.

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

- Sense infrastructures de la USM ni serveis: mínim 15 dies abans de la data de realització de l'activitat.
- Amb infrastructures de la USM i/o serveis: mínim 30 dies abans de la realització de l'activitat.

Com es pot tramitar:
Presencialment A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica, i en cas de sol·licitar infraestructures de la Unitat de Serveis Municipals, caldrà emplenar el revers de la sol·licitud.

Procediment

Presencialment: cal presentar la sol·licitud específica, i en cas de sol·licitar infraestructures de la Unitat de Serveis Municipals, caldrà emplenar el revers de la sol·licitud.

 

Per Internet (en línia i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica en línia, adjuntar la sol·licitud especifica, i en cas de sol·licitar infraestructures de la Unitat de Serveis Municipals, caldrà emplenar el revers de la sol·licitud.

Observacions

Per tal d'agilitzar la tramitació, és recomanable indicar un correu electrònic de contacte per a rebre totes les comunicacions relatives a la sol·licitud.

 

A través de la instància específica, la persona sol·licitant declara que:

1. És coneixedora de les condicions d'ocupació del domini públic, així com de les normatives sectorials aplicables en el desenvolupament de l'activitat.

2. Es compromet a vetllar pel compliment de les condicions de l'autorització i, de manera especial, per a totes aquelles relatives a la neteja, horaris de funcionament, així com d'altres disposicions municipals que puguin incidir en la convivència ciutadana.

3. Es fa responsable dels efectes de l'activitat i, en cas d'incompliment de les condicions de l'autorització, assumeix les conseqüències que se'n derivin.

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Depenent de la demanda d'infrastructures de la USM, entre quinze i trenta dies.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Transport públic i mobilitat, Entitats
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració